Стан розгляду звернень громадян департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації у II півріччі 2016 року
13.07
11:08
Написати листаВерсія для друку
Стан розгляду звернень громадян департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації у IІ півріччя 2016 року

Протягом IІ півріччя 2016 року департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації опрацьовано письмових та прийнятих на особистому прийомі громадян керівництвом 8039 звернень, що на 7,6% меньше, ніж за аналогічний період 2015 року (8702).
Окрім того, протягом звітного періоду було опрацьовано 421 звернення з Урядової гарячої лінії, та 379 – з гарячої лінії губернатора.
За результатами розгляду письмових звернень:
    - 3856 – вирішено позитивно;
    - 3398 – надано роз’яснення;
    - інші перебувають на розгляді.
Протягом звітного періоду було проведено 12 засідань обласної комісії та за рахунок обласного бюджету 5547 заявникам виділено одноразову матеріальну допомогу на загальну суму 7 442 150,00 грн., середній розмір якої становив – 1342,00 грн.
Розгляд звернень громадян в департаменті здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, з дотриманням термінів розгляду, виконання та вирішення порушених громадянами питань.

_______________________________________________


Стан розгляду звернень громадян департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації у 2016 році

Протягом 2016 року департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації опрацьовано письмових та прийнятих на особистому прийомі громадян керівництвом 14987 звернень, що на 30,2% більше, ніж за 2015 рік (10461).
Окрім того, протягом звітного періоду було опрацьовано 962 звернення з Урядової гарячої лінії та 753 – з гарячої лінії губернатора.
За результатами розгляду письмових звернень:
- 8546 – вирішено позитивно;
- 5656 – надано роз’яснення;
- інші перебувають на розгляді.
Протягом року було проведено 23 засідання обласної комісії та за рахунок обласного бюджету 10296 заявникам виділено одноразову матеріальну допомогу на загальну суму 13 341 705,00 грн.
Розгляд звернень громадян в департаменті здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, з дотриманням термінів розгляду, виконання та вирішення порушених громадянами питань.


_______________________________________________

Стан розгляду звернень громадян
департаментом соціального захисту населення
Дніпропетровської облдержадміністрації
у I півріччі 2016 року

Протягом I півріччя 2016 року департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації опрацьовано письмових та прийнятих на особистому прийомі керівництва 6951 звернення, що на 74,7% більше, ніж за аналогічний період 2015 року (1759).
Окрім того, протягом звітного періоду було опрацьовано 541 звернення з Урядової гарячої лінії та 374 – з гарячої лінії губернатора.
За результатами розгляду звернень:
- 4502 – вирішено позитивно;
- 1655 – надано роз’яснення;
- інші перебувають на розгляді.
Протягом звітного періоду було проведено 14 засідань обласної комісії та за рахунок обласного бюджету 4701 заявнику виділено одноразову матеріальну допомогу на загальну суму 5 810 500,00 грн.
Розгляд звернень громадян в департаменті здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, з дотриманням термінів розгляду, виконання та вирішення порушених громадянами питань.

_______________________________________________
АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: